To Γραφείο Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών Υπηρεσιών Ψυχικής Υγείας του Ψυχιατρικού Νοσοκομείου Αττικής (Ψ.Ν.Α) λειτουργεί βάσει του άρθρου 60 του Ν. 4368/2016 (Φ.Ε.Κ 21/Α/21.02.2016) και είναι αρμόδιο για την υποδοχή, ενημέρωση σχετικά με τις ενδονοσοκομειακές διαδικασίες και τα δικαιώματα των ληπτών υπηρεσιών υγείας, τη παρακολούθηση διακίνησης του λήπτη εντός του Νοσοκομείου ή εκτός σε εξωνοσοκομειακή υπηρεσία του, τη διοικητική υποστήριξη, τη συλλογή και διεκπεραίωση καταγγελιών και παραπόνων, τη διευκόλυνση υποβολής αναφορών στο Συνήγορο του Πολίτη, στις Εθνικές Επιτροπές Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και Βιοηθικής, στις επιτροπές Δικαιωμάτων στο Υπουργείο Υγείας και άλλες αρμόδιες ελεγκτικές αρχές.
ΠΛΑΙΣΙΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ | ΣΚΟΠΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ |
---|---|
Το πλαίσιο οργάνωσης και λειτουργίας του Αυτοτελούς Γραφείου Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών Υπηρεσιών Υγείας ορίζεται από την αριθμ. Α3δ Γ.Π.οικ.10976/10.2.2017 Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ 662/Β/2.3.2017). Το Αυτοτελές Γραφείο Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών Υπηρεσιών Ψυχικής Υγείας υπάγεται στον Αναπληρωτή Διοικητή και προβλέπεται από το οργανόγραμμα του Νοσοκομείου. |
|
EΠΙΔΙΩΚΟΜΕΝΟΙ ΣΤΟΧΟΙ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΛΗΠΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΙΣΟΓΕΙΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΟΥ ΚΤΗΡΙΟΥ
ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΑΤΤΙΚΗΣ (ΨΝΑ)
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Λ.ΑΘΗΝΩΝ 360
ΤΑΧ. ΚΩΔΙΚΑΣ:12462
ΤΗΛΕΦΩΝΟ:2132054260
e-mail:gyp@psyhat.gr
ΩΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ: ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ 7:00-15:00
Οι καταγγελίες ή τα παράπονα υποβάλλονται γραπτώς ή προφορικά, στο Κεντρικό Πρωτόκολλο του νοσοκομείου, επώνυμα ή ανώνυμα, με τη φυσική αυτοπρόσωπη παρουσία του/της λήπτη/τριας υπηρεσιών υγείας ή του νόμιμου εκπροσώπου του/της ή με οποιοδήποτε άλλο πρόσφορο μέσο. Επίσης οι καταγγελίες ή/ και παράπονα μπορούν να υποβάλονται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του Γραφείου Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών Υπηρεσιών Υγείας το οποίο αναγράφεται στην ιστοσελίδα της Πολυδύναμης Νοσηλευτικής Μονάδας Ψυχικής Υγείας Αττικής.